Thursday 2 January 2014

Sometimes apa yang kita nak turn out into apa yg kita taknak. I belive in love-hate story I think. I think its kindda happen to me :)

You see, I met this guy. The weird thing is, bila kali pertama kami jumpa saat mata kami memandang each other theres something macam electromagnet yg kami dapat rasa. You know,rasa macam eh, I met this guy and keep thinking dekat mana ? The question still menjadi tanda tanya antara kami berdua.

Luckily he's kindda friendly guy. He is a friendly guy especially to women. For a women like me memang susah nak tackel and I sendiri don't know why? But he, mcm petik jari ja dah boleh tackle me. But, unfortunately at first I kindda tak suka dengan perangai dia maybe. You know,kindda naughty, suka ejek org especially menyakitkan hati aku is llike pro to him.

One day, I lawan balik bila dia buat perangai and I think because of it I  slowly loosing him. 


No comments:

Post a Comment