Friday 7 December 2012

Massage to ex

Dear blogger readers.Im here again.Thanks for stopping by here.Hari ni wany kind of tak berapa sihat.Selera makan pun hilang.So,wany tk makan dari pagi tadi.Still,tk rasa lapar.Kalau everyday hilang selera makan macam ni senang la wany nak loose weight kan?Tambah-tambah cuti sekolah gini memang wany tak kenal erti kenyang tu apa.Hahaha. Asyik buka peti sejuk ja cari makanan. Mesti ada sja idea wany nak masak apa.Hahaha.

Here are some massage to my ex. Thank you for leaving me. Because of you I learn how to live. Because of you, aku kenal dunia yang aku sedang pijak ni. Because of you, aku independent untuk jaga hati aku bila dilukai. Because of you, I learn from my mistake. Because of you, aku belajar untuk cari lelaki idaman aku dan bukan idaman perempuan. Dan yang paling penting,because of you aku jumpa someone yang jauh lebih berbeza from you.

Everyone has a past. And from the past we make it as our memori. And from the past to we learn alot from it. My past is my nightmare. I learn alot from it.


No comments:

Post a Comment